fredag 11 januari 2013

Friday

"Det blir bra sen". Ett motto vi använde i äktenskapet om livets motgångar, Visade sig kanske vara sant men jag hade inte en aning om att det skulle bli på detta viset. Men visst, det blev ju bra. Sen. På sätt och vis kanske man ska vara tacksam. Jag är ju lycklig nu.
 Allt rullar på - life is good. Och nej - kärleken kommer inte göra att jag tappar mitt fokus på gym - vissa kan klara kombinationen, och med en tjej som hoppar upp och ner i soffan av glädje till Body Combat 54 så ska vi nog kunna hålla igång varandra på gym! :)



















Idag var jag på middag hos en vän jag inte umgåtts med på 11 år.... Gud vad tiden går fort... Mycket har hänt. Kul att prata gamla minnen och få nya uppdateringar. Dessutom - inte att förglömma: maträtten jag väntat på att får äta igen i 12 år (ibland har jag tålamod...!). Nu har jag lärt mig tillaga den också, dröjer INTE länge förrän den står på MITT matbord! :)


















Inget vidare bra på att spänna muskler OCH ta bild samtidigt, men lägger ut den ändå, suddig och jäklig...





















Hoppas ni får en bra fredag!
Imorgon blir det självklart träning för mig, vad gör DU?



1 kommentar:

  1. Vilar mig lite till snygga muskler får man känna

    SvaraRadera