tisdag 22 januari 2013

x3

Det har blivit mycket jobbande med mig själv i några dagar. Inget som jag är rädd för förvisso, men ibland är det ändå lite jobbigt för hjärtat.
Exfrun skickade en underbar bild precis i det ögonblick det behövdes. Ibland gör det mig förbannad att vi var tvungna att skiljas för att få denna relationen, men jag är glad att vi har den. En bit kvar, men det vore väl konstigt annars efter allt man varit med om...





















Utan min hund alltså, då vet jag inte. Han är den största kärleken jag har. Allt annat är sekundärt - ALLT.
En underbar promenad idag i det soliga vinterlandskapet. Det gäller att samla energin närhelst man kan, så jag gjorde mitt bästa under promenaden...

Min stolta vovve



























Gungeligung, gungeligung!









































Tre pass på gym idag, allt som hände på gym igår tänker jag inte ens ta upp för just nu mår jag helt ok och börjar jag dra fram det där blir jag nock arg igen. Onödigt :)
Men slutet på dagen igår blev bra. Ett avslut på ett bra vis för mig.
Nu är det fokus på gym - tungt - jobb - skrutt. Bara det som gäller nu och det känns bra.
Bara ta sig förbi de mörka stunderna också så, när det inte känns så lätt längre. Sådana stunder har man ju faktiskt fortfarande.















 Men har haft ett långt samtal med mig själv idag och det är en dag i taget som gäller. Njuta av glädjeämnena och kämpa sig igenom sorgestunderna.



















Idag har jag tagit mig igenom mycket bra. 2 kilometer löpning utan FÖR mycket fotledsproblematik gjorde mig rätt glad. Innan dess 45 minuter crosstrainer så jag kan säga att det rann av mig rätt friskt.
Pass två var lite oväntat men en timme tung triceps kändes riktigt gött.

Kickbacks
Press med rep
Pushdowns
Liggande press
Enhandspress, kabel
Dips


Alla gjordes i tre eller fyra set.

Efter lite PT och allmänt chitchat blev det pass - 60 minuter TRX. Ingen dålig träningsdag. Kvällen ska avslutas med Nikonmys i soffan, PT-planering, te, levande ljus, och bara finnas.

Sov gott alla.*




Jag klagar INTE på var jag bor... trivs SÅ BRA... Tur, ödet?... whatever works

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar