torsdag 24 januari 2013

9-20

Dagen har börjat som den ska, te och lite Cold case innan en heldag väntar på jobb. Från 9-20.15. Skönt att känna att jag kommer få en hel del gjort.. Väntat på denna dagen hela veckan.

Känns fortfarande i kroppen efter de senaste passen. Triceps och biceps värker fint. Stor skillnad mellan att köra maxstyrka och vanlig hypertrofi måste jag säga. På gränsen till skador hela tiden det känns, och det gäller, som alltid, att verkligen värma upp och vara korrekt i utförandet. På det viset är det skönare med hypertrofin - fortfarande tungt, men inte MAX-skaderisken mindre och man kan tappa fokus nån sekund...
Tryckt i mig lite esberitox idag - alla omkring mig är sjuka - min näsa rinner lite men känner mig varken sjuk eller minsta hängig. Bara lite extra boost till immunförsvaret. Blir ju ingen träning idag, men kanske lika bra. Tar igen detta imorgon. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar