tisdag 4 december 2012

Mitt andra hem

Säg en muskel som jag INTE har ont i...
De senaste dagarna - och jäkligt glad är jag för det - har jag verkligen lyckats få till min träning. Tungt OCH med kondition. Som minst 45minuter på crosstrainern - uppe igen på level 3 på styrkeprogrammet. Snart redo för 4:an. Som mest 1h och 45min, där "bara" de sista 45 minuterna var ett program - styrka level 2 (ska man stå så länge så får det bli liiiite mer lågintensivt även om svetten rinner...!) och övriga timmen bara vanligt standard.
Testade 30 minuter spinning i söndags - svetten rann BARA från mig... Uttalar mig inte mer om det, men det kändes helt ok, lagom trött efteråt men tog i som jag skulle. Blir fler gånger!
Därefter körd ejag ett fokuserat magpass - bara 30 minuter men även idag har jag ont när jag hostar eller böjer mig framåt... Det var intensiva 30 minuter med TUNG träning... Love love love!
Kör också rätt tungt i bänken numera, 12:or på 50kg och sen upp till 65kg OM jag har passare. Vill gärna upp ännu längre men väntar tills efter tävlingen på lördag. Blir nog till att lyfta 40kg och det bästa resultatet där är 25 lyft. Lite tävlingsnerver på det så 21-23. Mindre än så så har ni en förbannad Linda när hon kommer hem på lördag kväll! :) MINST 21 lyft!


Damn right! KÖR VI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar